Algemeen
BOBOZ is oorspronkelijk opgericht voor kinderen met een lichte lichamelijke handicap, de doelgroep is met de jaren uitgegroeid met kinderen die last hebben van astma, epilepsie, een motorische stoornis, een slechte conditie, een slecht concentratievermogen, autisme, pdd-nos, adhd of grote watervrees. BOBOZ werkt met vrijwilligers, waaronder een aantal gediplomeerde zweminstructeurs. Deze vrijwilligers doen het zwemles geven naast hun werk of ander bezigheden. Wij zijn enorm blij met de vrijwilligers die zich elke zaterdagmiddag van 12.15 tot 13.15 uur inzetten om voor de kinderen een leuke en sportieve zwemles te organiseren. De leeftijd van de kinderen die bij ons beginnen met zwemles is vanaf 5 - 9 jaar. Kinderen die ouder zijn dan 9 jaar, kunnen wij niet plaatsen. Het is voor deze kinderen niet fijn om tussen kinderen van 5 jaar te beginnen met zwemles in een bad van 90 cm diep. Voor deze kinderen adviseren wij om bij de Nieuwe Brug te informeren voor zwemles. Boboz is aangesloten bij ENVOZ (www.envoz.nl). ENVOZ is sinds 1980 aangesloten bij de IFSTA (International Federation of Swimming Teachers Association) en heeft daarmee een samenwerking met landen zoals Australië, Engeland, India, USA en Hong Kong. Onze opleidingen en uitgegeven diploma’s worden daardoor wereldwijd geaccepteerd. Samen staan we voor: ‘Internationaal promoten van de hoogste normen van zwemonderwijs, waterveiligheid en overlevingstechnieken'. Mededelingen Bestuur: We verwachten dat uw kind iedere week komt en op tijd naar zwemles komt. Komt een kind te laat, dan mist hij/zij een stuk van de zwemles wat best belangrijk is. Verplicht afmelden voor de zwemles via het volgende e-mailadres: zwemvereniging.boboz@gmail.com Opzeggen zwemles via e-mailadres: zwemvereniging.boboz@gmail.com en penningmeester.boboz@gmail.com met een opzegtermijn van 1 maand. Bij alle vragen rondom de financiën, neem dan contact op met onze penningmeester. De penningmeester is te bereiken via e- mailadres penningmeester.boboz@gmail.com Wil jij ons komen helpen? BOBOZ (Bond Ouders Bijzonder Onderwijs Zwemmen) werkt met vrijwilligers, onder wie een aantal gediplomeerde zweminstructeurs zijn. Wij zijn enorm blij met de vele vrijwilligers die zich elke week inzetten om voor de kinderen een leuke en sportieve zwemles te organiseren. Door de inzet van vrijwilligers kunnen we bijna elk kind een diploma laten halen. De laatste tijd hebben we wat wisselingen gehad in onze vrijwilligersgroep en we zijn daarom dan ook op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Lijkt het je leuk om je als vrijwilliger in te zetten, stuur dan een e-mail naar boboz.secretariaat@gmail.com of bel naar 0181- 611904. Wil je eerst eens komen kijken? Maak een afspraak voor een kennismaking of kijk op onze website http://www.zwemverenigingbobozspijkenisse.nl We hopen dat je je wilt inzetten voor de BOBOZ. Het zou zomaar kunnen, dat je net als wij ‘voor het leven’ betrokken raakt bij het geven van zwemles aan deze kinderen.
Zwemvereniging Boboz Spijkenisse
BOBOZ is oorspronkelijk opgericht voor kinderen met een lichte lichamelijke handicap, de doelgroep is met de jaren uitgegroeid met kinderen die last hebben van astma, epilepsie, een motorische stoornis, een slechte conditie, een slecht concentratievermogen, autisme, pdd-nos, adhd of grote watervrees. BOBOZ werkt met vrijwilligers, waaronder een aantal gediplomeerde zweminstructeurs. Deze vrijwilligers doen het zwemles geven naast hun werk of ander bezigheden. Wij zijn enorm blij met de vrijwilligers die zich elke zaterdagmiddag van 12.15 tot 13.15 uur inzetten om voor de kinderen een leuke en sportieve zwemles te organiseren. De leeftijd van de kinderen die bij ons beginnen met zwemles is vanaf 5 - 9 jaar. Kinderen die ouder zijn dan 9 jaar, kunnen wij niet plaatsen. Het is voor deze kinderen niet fijn om tussen kinderen van 5 jaar te beginnen met zwemles in een bad van 90 cm diep. Voor deze kinderen adviseren wij om bij de Nieuwe Brug te informeren voor zwemles. Boboz is aangesloten bij ENVOZ (www.envoz.nl). ENVOZ is sinds 1980 aangesloten bij de IFSTA (International Federation of Swimming Teachers Association) en heeft daarmee een samenwerking met landen zoals Australië, Engeland, India, USA en Hong Kong. Onze opleidingen en uitgegeven diploma’s worden daardoor wereldwijd geaccepteerd. Samen staan we voor: ‘Internationaal promoten van de hoogste normen van zwemonderwijs, waterveiligheid en overlevingstechnieken'. Mededelingen Bestuur: We verwachten dat uw kind iedere week komt en op tijd naar zwemles komt. Komt een kind te laat, dan mist hij/zij een stuk van de zwemles wat best belangrijk is. Verplicht afmelden voor de zwemles via het volgende e-mailadres: zwemvereniging.boboz@gmail.com Opzeggen zwemles via e-mailadres: zwemvereniging.boboz@gmail.com en penningmeester.boboz@gmail.com met een opzegtermijn van 1 maand. Bij alle vragen rondom de financiën, neem dan contact op met onze penningmeester. De penningmeester is te bereiken via e-mailadres penningmeester.boboz@gmail.com Wil jij ons komen helpen? BOBOZ (Bond Ouders Bijzonder Onderwijs Zwemmen) werkt met vrijwilligers, onder wie een aantal gediplomeerde zweminstructeurs zijn. Wij zijn enorm blij met de vele vrijwilligers die zich elke week inzetten om voor de kinderen een leuke en sportieve zwemles te organiseren. Door de inzet van vrijwilligers kunnen we bijna elk kind een diploma laten halen. De laatste tijd hebben we wat wisselingen gehad in onze vrijwilligersgroep en we zijn daarom dan ook op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Lijkt het je leuk om je als vrijwilliger in te zetten, stuur dan een e-mail naar boboz.secretariaat@gmail.com of bel naar 0181-611904. Wil je eerst eens komen kijken? Maak een afspraak voor een kennismaking of kijk op onze website http://www.zwemverenigingbobozspijkenisse.nl We hopen dat je je wilt inzetten voor de BOBOZ. Het zou zomaar kunnen, dat je net als wij ‘voor het leven’ betrokken raakt bij het geven van zwemles aan deze kinderen.
Algemeen