Van het secretariaat
Secretariaat BOBOZ Het secretariaat van de BOBOZ heeft een dringend verzoek aan alle ouders en verzorgers. * Het afmelden van de zwemles via het onderstaande mailadres zwemvereniging.boboz@gmail.com Bij het opzeggen van het lidmaatschap van de BOBOZ gelieve hetzelfde mailadres te gebruiken. zwemvereniging.boboz@gmail.com Graag met vermelding naam, telefoonnummer waaronder u te bereiken bent en mailadres. Let op: BOBOZ hanteert een opzegtermijn van 1 maand Bij vooorbaat dank.
Zwemvereniging Boboz Spijkenisse
Van het secretariaat