Belangrijke berichten & Nieuws

Bericht van het bestuur Beste ouders/verzorgers, Het bestuur van Zwemvereniging Boboz heeft besloten om de contributie voor de zwemlessen te verhogen naar EUR 270,00 per jaar met ingang van 1 januari 2023. Voor overige info zie het kopje bestuur bij penningmeester

Wil jij ons komen

helpen?

BOBOZ (Bond Ouders Bijzonder Onderwijs Zwemmen) werkt met vrijwilligers, onder wie een aantal gediplomeerde zweminstructeurs zijn. Wij zijn enorm blij met de vele vrijwilligers die zich elke week inzetten om voor de kinderen een leuke en sportieve zwemles te organiseren. Door de inzet van vrijwilligers kunnen we bijna elk kind een diploma laten halen. De laatste tijd hebben we wat wisselingen gehad in onze vrijwilligersgroep en we zijn daarom dan ook op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Lijkt het je leuk om je als vrijwilliger in te zetten, stuur dan een e-mail naar boboz.secretariaat@gmail.com of bel naar 0181-611904. Wil je eerst eens komen kijken? Maak een afspraak voor een kennismaking of kijk op onze website http://www.zwemverenigingbobozspijkenisse.nl We hopen dat je je wilt inzetten voor de BOBOZ. Het zou zomaar kunnen, dat je net als wij ‘voor het leven’ betrokken raakt bij het geven van zwemles aan deze kinderen.
Klik hierboven op het plaatje voor info hoe je kind veiliger zwemt met een C-diploma

Informatie C diploma

Secretariaat BOBOZ

Het secretariaat van de BOBOZ heeft

een dringend verzoek aan alle ouders

en verzorgers.

* Het afmelden van de zwemles via het

onderstaande mailadres

zwemvereniging.boboz@gmail.com

Bij het opzeggen van het lidmaatschap van de BOBOZ gelieve hetzelfde mailadres te gebruiken. zwemvereniging.boboz@gmail.com Graag met vermelding naam, telefoonnummer waaronder u te bereiken bent en mailadres.

opzegtermijn van 1 maand

Bij vooorbaat dank.
Penningmeester BOBOZ Bij alle vragen rondom de financiën, neem dan contact op met onze penningmeester. de penninmeester is te bereiken via e-mailadres penningmeester.boboz@gmail.com

Mededeling bestuur

Let op: BOBOZ hanteert een

opzegtermijn van 1 maand.

Opzeggen van uw kind via het onderstaande @-mailadres zwemvereniging.boboz@gmail.com Gelieve bij wijziging van het @-mailadres dit eveneens door te geven aan zwemvereniging.boboz@gmail.com met een verkeerd @-mailadres komen de berichten die Boboz via de mail verstuurd niet bij u aan.

Belangrijke berichten & Nieuws

Wil jij ons

komen

helpen?

BOBOZ (Bond Ouders Bijzonder Onderwijs Zwemmen) werkt met vrijwilligers, onder wie een aantal gediplomeerde zweminstructeurs zijn. Wij zijn enorm blij met de vele vrijwilligers die zich elke week inzetten om voor de kinderen een leuke en sportieve zwemles te organiseren. Door de inzet van vrijwilligers kunnen we bijna elk kind een diploma laten halen. De laatste tijd hebben we wat wisselingen gehad in onze vrijwilligersgroep en we zijn daarom dan ook op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Lijkt het je leuk om je als vrijwilliger in te zetten, stuur dan een e-mail naar boboz.secretariaat@gmail.co m of bel naar 0181-611904. Wil je eerst eens komen kijken? Maak een afspraak voor een kennismaking of kijk op onze website http://www.zwemverenigingboboz spijkenisse.nl We hopen dat je je wilt inzetten voor de BOBOZ. Het zou zomaar kunnen, dat je net als wij ‘voor het leven’ betrokken raakt bij het geven van zwemles aan deze kinderen.
Zwemvereniging Boboz Spijkenisse

Informatie C diploma

Secretariaat BOBOZ

Het secretariaat van de BOBOZ

heeft een dringend verzoek aan alle

ouders en verzorgers.

* Het afmelden van de zwemles via

het onderstaande mailadres

zwemvereniging.boboz@gmail.com

opzegtermijn van 1 maand

Bij vooorbaat dank.

Mededeling bestuur

Let op: BOBOZ hanteert een

opzegtermijn van 1 maand.

Opzeggen van uw kind via het onderstaande @-mailadres zwemvereniging.boboz@gmail.com Gelieve bij wijziging van het @-mailadres dit eveneens door te geven aan zwemvereniging.boboz@gmail.com Met een verkeerd @-mailadres komen namelijk het bericht dat u via de mail verstuurd heeft, niet aan.